Tags:
Permalink Antwoord van Férenc Veerman op 26 Februari 2012 op 15.00 Beste mevrouw Broertjes-Aralandu,
Alle nieuwe en ook 'oude' uitingen zien er goed uit. Verzorgd, er is te zien dat met aandacht voor het onderwerp gehandeld is.
Vriendelijke groet.
Férenc Veerman
Permalink Antwoord van Férenc Veerman op 3 Maart 2012 op 13.39 Geachte mevrouw Aralandu-Broertjes,
Aandacht zoals gegeven wordt binnen de school aan kleine en grote zaken is een USP, de voortgaande beweging zie ook terug in het nieuwe 'Personal Trainer's concept' aandacht voor de individu met zijn of haar individuele wensenpakket.
Aandacht geven zou je een kernwaarde van Broertjes kunnen noemen en ligt m.i. mede ten grondslag aan het succes.
De naam Aida zegt u waarschijnlijk iets, de opera van Verdi, die zo majestueus wordt uitgevoerd in Verona maar ook de afkorting a.i.d.a..
Waarbij vind ik zelf de tweede letter de meest interessante is: de i van interesse wekken oftewel aandacht van de klant krijgen dat nu vind je terug in de door u benoemde uitingen, ze wekken interesse en dan de volgende stap: Hoe kan ik de interesse van de klant omzetten in een aankoop....
Heel veel resultaat gewenst en een groet.
Permalink Antwoord van Férenc Veerman op 7 Maart 2012 op 10.13 Geachte mevrouw Broertjes-Aralandu,
Eerder sprak ik over interesse wekken, interesse die wij hebben in het fit zijn voor allerlei doeleinden. Zeker is dat iedere 'fitwensdeskundige' zijn of haar eigen doel nastreeft. Wat mij opviel bij het benaderen van het gebouw is dat links een aantal dames op grote foto's zich presenteren, zij hebben een blik dat op oneindig uitkijkt. Een soort wijsheid stralen zij uit. Je kunt met wat fantasie ook aannemen dat zij kijken naar het meestal lege kantoortje. Is deze ruimte een plek waar de medewerker of klant zich kunnen terugtrekken voor een moment van bezinning?
Wellicht kan dit aanzicht iets spannender gemaakt worden met bijvoorbeeld een grote foto met daarop: De Manager is sporten.....
Vriendelijke groet.
Férenc Veerman
Welkom bij
Broertjes Sport & Health ledensite
Toegevoegd door Ron Tuijnman
Toegevoegd door Nicole
Toegevoegd door Nicole
door Sudi Broertjes-Arulandu 14 April 2011 toegevoegd op 15.09
door Sudi Broertjes-Arulandu 14 April 2011 toegevoegd op 11.56
door Sudi Broertjes-Arulandu 14 April 2011 toegevoegd op 11.30
door Rebecca Mulder 22 Maart 2011 toegevoegd op 21.46
© 2012 Gemaakt door Sudi Broertjes-Arulandu.